Tez-tez verilən suallar

Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin 1313 nömrəli fərmanına əsasən tənzimlənir.

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2018-ci il 27 aprel tarixli 180 nömrəli Qərarı ilə tənzimlənir

Müraciət zamanı sahibkar tərəfindən yanlış kateqoriya qeyd edildiyi halda müraciət yenidən göndərilməlidir.

Müraciət məlumatları düzgün qeyd edilmədiyi halda yenidən müraciət edilməlidir

Əlaqə nömərsi düzgün qeyd edilmədiyi zaman sahibkar şəxsi kabinetindən daxil olaraq müraciət üzərində əlaqə nömrəsini dəyişdirə bilər.

Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestr Xidmətindən çıxarış olduğu təqdirdə sənədin reyestr və qeydiyyat nömrəsi qeyd edilməlidir.

Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestr Xidmətindən çıxarış olmadığı təqdirdə çıxarış yoxdur düyməsini sıxmaqla açılan pəncərəyə mülkiyyət sənədləri ( icra hakimiyyətinin sərəncamı-ayrc aktı, Bələdiyyə qərarı-plan sxem, Alqı-satqı müqaviləsi, icarə müqaviləsi- mülkiyyət hüququna dair sənədlə birgə) yüklənməlidir.

Sahibkar ASAN Xidmət və ASAN Kommunal Mərkəzinə şəxsiyyət vəsiqəsini və abonent kodunu təqdim etməklə sənədlər toplusunun dublikatını yenidən əldə bilər.